Gazduire sediu social

Ați decis să vă înființați propria firmă și aveți nevoie de găzduire sediu social?

Indiferent de tipul de societate ales, sediul social este o cerință obligatorie la înființarea unei firme.

Serviciul de găzduire vine în sprijinul antreprenorilor care doresc să reducă costurile ridicate pe care le presupune închirirerea unui sediu convențional și, de asemeni, să reducă timpul de căutare al unui astfel de sediu.

Cum stii daca ai nevoie de serviciul de găzduire sediu social?
• nu deții niciun imobil (spațiu comercial, apartament, casă) care poate servi drept sediu social al noii firme;
• deții un imobil, dar nu poți obține acordurile necesare;
• îți dorești că sediu social o adresă stabilă, diferită de cea personală.
Ce beneficii ai cu Expert Contabil Iași?
• ai avantajul obținerii calității de plătitor de TVA;
• ai avantajul obținerii unei licențe care necesită un sediu autorizat stabil;
• ne ocupăm de corespondență ta și o redirecționăm către ține;
• te anunțăm cu minim 2 luni înainte de dată expirării valabilității sediului, evitând consecințele fiscale (pierdere cod TVA, declarare inactiv, cazier fiscal asociați și administrator etc.);
• oferim credibilitate față de parteneri și față de instituțiile bancare.

Expert Contabil Iași

Expert Contabil Iași, societate membră CECCAR, oferă servicii de contabilitate, consultanță fiscală, administrare de personal, înființare firmă, găzduire sediu social și înregistrare mărci OSIM.